lunedì 15 aprile 2013

ELEZIONI REGIONALI 21 E 22 APRILE - INCONTRO PUBBLICO IL 16 APRILE SUL DOCUMENTO " LENGHIS PROPRIIS, FONDE DI AUTOGUVIER E OPORTUNITÂT DI CRESSITE PAR DUCJ"



ELEZIONS REGJONÂLS
dai 21 e dai 22 di Avrîl 2013

Martars ai 16 di Avrîl, a 11.15,
alì di palaç Mantica a Udin
(sede de Filologjiche)

Martedì 16 aprile alle ore 11.15 presso Palazzo Mantica a Udine (sede della Società Filologica Friulana) si terrà un incontro pubblico dove si darà comunicazione delle risposte che ci sono giunte e degli impegni assunti dai diversi candidati in merito alle proposte che gli avevamo fatto.

Organizzazioni e soggetti promotori:



Comitât / Odbor / Komitaat / Comitato 482 - “Edinost” družbeno politično društvo –
Comitato per l’Autonomia e il Rilancio del Friuli - Societât Filologjiche Furlane - Union Scritôrs Furlans - Redazione di Radio Onde Furlane - Redazione di Radio Spazio 103 - Redazione del settimanale “Novi Matajur” - Redazione del settimanale "La Vita Cattolica" - Redazione del quindicinale “Il Diari” - Redazione del mensile “Ladins dal Friûl” - Redazione del mensile “La Patrie dal Friûl” - Istituto “Achille Tellini” - Informazione Friulana soc. coop. - Circolo culturale saurano “Fulgenzio Schneider” - Circolo culturale resiano “Rozajanski Dum” - Associazione “Pionîrs” - Associazione “Lidrîs e butui” - Associazione “Guido da Variano” - Associazione “Glesie Furlane” - Associazione “El Tomât”


"Lenghis propriis,
fonde di autoguvier
e oportunitât di cressite
par ducj"


document  là che a son dentri un pocjis di propuestis indreçadis ai candidâts pe presidence de Regjon e aes listis che ju poin.

Document
(dal sît del Comitât 482)





Pes elezions regjonâls dai 21 e dai 22 di Avrîl, il Comitât 482, intune cun altris sogjets che a son espression des comunitâts di lenghe furlane, slovene e todescje dal Friûl - VJ, al à metût jù il document "Lenghis propriis, fonde di autoguvier e oportunitât di cressite par ducj" là che a son dentri un pocjis di propuestis indreçadis ai candidâts pe presidence de Regjon e aes listis che ju poin.
Martars ai 16 di Avrîl, a 11.15, alì di palaç Mantica a Udin (sede de Filologjiche) si varà un incuintri public par fâ il pont su lis rispuestis che nus son rivadis e sui impegns che i diviers candidâts a àn cjapât su lis propuestis che i vevin fat indenant.
O sês ducj invidâts al incuintri.

---------------

Per le elezioni regionali del 21 e 22 aprile, il Comitato 482, assieme a altre realtà espressione delle comunità di lingua friulana, slovena e tedesca del Friuli - VG, ha realizzato il documento "Lingue proprie, fonte di autogoverno e opportunità di crescita per tutti" in cui si sviluppano una serie di proposte indirizzate ai candidati alla presidenza della Regione e alle liste che li sostengono.
Martedì 16 aprile alle ore 11.15 presso Palazzo Mantica a Udine (sede della Società Filologica Friulana) si terrà un incontro pubblico dove si darà comunicazione delle risposte che ci sono giunte e degli impegni assunti dai diversi candidati in merito alle proposte che gli avevamo fatto.
Siete tutti invitati a partecipare all'incontro.


1 commento:

  1. http://com482.altervista.org/politics2013.htm

    Nel link sopra riportato (copia/incolla
    dal sito internet del Comitato 482), si possono leggere le risposte del Candidati Presidente, Debora Serracchiani e Renzo Tondo.

    Alla data di ieri non risultano aver risposto Saverio Galluccio (M5S) e Franco Bandelli (Un'altra regione).

    Nel link sono pubblicate anche le risposte di alcuni candidati consigliere regionale.

    RispondiElimina