martedì 11 maggio 2010

PRESENTAZION LIBRI SU LA CJARGNE:

"la Ciargno e vîf"
Lunis 24 di Mai a lis 5 e mieze dopomisdì precisis, al vignarà presentât tal salon de Provincie di Udin il libri "la Ciargno e vîf" cun fotografiis di Gjino Del Fabbro di For Davuotri e cun tescj di Bepi Agostinis.Il libri al vignarà presentât dal Arcivescul Emerit Pieri Brollo, e dal paron di cjase il president on. Pieri Fontanin.

Un libri che al è stât realizât par celebrâ i 50 agns di fotografiis, che Gjino al à fat in dute la Cjargne, no dome fotografant lis monts ma in particolâr ducj i siei paîs, fasintle cognissi no dome in Italie ma ancje tal forest.
 
Bepi Agostinis
Udin 11 Mai 2010 

1 commento:

  1. Un brâfs a ducj i autôrs. E cumò la part plui impuartante: fâ cognossi i libris scrits in lenghe furlane ancje fûr dal solit zîr....

    Magari cussì no, o vin masse biei libris in lenghe furlane che no cjatin la vie di cjase dei furlans. ARLeF.....meteit in pîts une rêt di distribuzion de editorie furlane! Chest al è il probleme plui grandonon de editorie in lenghe furlane. Tancj biei libris cuntune distribuzion comerciâl ancjemò di inventâ.

    RispondiElimina