venerdì 15 aprile 2016

REFERENDUM DEL 17 APRILE 2016 - ANDIAMO A VOTARE E VOTIAMO "SI"' !





COMUNICATO STAMPA


Referendum

del 17 aprile


 
Il Comitato per l'autonomia e il rilancio del Friuli, in occasione del referendum del 17 aprile sulla durata delle concessioni per l'estrazione di gas e petrolio nei nostri mari, considerato che:
  • il referendum è stato richiesto da numerose Regioni, in difesa delle proprie prerogative e nell'interesse dei propri cittadini,
  • con la norma oggetto del referendum, si introducano concessioni su beni dello Stato praticamente senza scadenza e che tale principio leda gli interessi collettivi,
  • che il voto sia un diritto – dovere di tutti i cittadini e cittadine,

    i
    nvita ad andare a votare
    ed a votare SI'

    per il Comitato per l'Autonomia e il Rilancio del Friuli - il presidente Paolo Fontanelli

    15 aprile 2016

..................

4 commenti:

  1. Le concessioni debbono avere una scadenza! Non è possibile siano concesse fino all'esaurimento del pozzo petrolifero o di gas, per decine e decine di anni....

    RispondiElimina
  2. Speriamo che gli elettori non seguano le indicazioni di Re Giorgio ...

    RispondiElimina
  3. DAL BLOG EUROFURLAN

    https://eurofurlan.wordpress.com/2016/04/15/referendum-dai-17-di-avril-par-furlan-si-vote-si/

    TITÛL:
    Referendum dai 17 di Avrîl, par furlan si vote “Sì”

    April 15, 2016

    TEST:
    Domenie ai 17 di Avrîl e je zornade di Referendum. I citadins a son clamâts a esprimisi in cont di une cuistion che e tocje il tacuin e no dome chel.
    Si à di dî se si è a pro o cuintri de modifiche di chê norme che e previôt che i concessionaris di ativitâts di estrazion di idrocarburis tes zonis di mâr, che a stan dentri des dodis miis nautichis, a puedin gjoldi di chê concession fintremai al esauriment dal jaciment.

    Cui che al vote “Sì” al met in discussion il sisteme in vore cumò, che al lasse aes compagniis petrolifaris lis mans libaris di fâ ce che a vuelin, cence nissune scjadince.
    Cui che al vote “Sì” al domande che chês struturis estrativis a lavorin in maniere rispietose di regulis certis e daûr dal interès comun e no dome di chel des compagniis petrolifaris stessis.

    Cui chel vote “Sì” al vûl che a sedin ancjemò plui garanziis di sigurece ambientâl e che si ledi indenant pardabon cu lis energjiis rinovabilis.

    Diviers aspiets de cuistion a vegnin sclarîts ben achì (ilsole24ore, no un sfuei antagonist…!).

    Cemût che si pues lei, nol esist nissun “scuintri di civiltât” tra “ecologjiscj fanatics e primitîfs”, di une bande, e “int di sest che i ten al disvilup”, di chê altre.

    Cun di plui, al merete ricuardât che la iniziative referendarie e je stade cjapade sù de bande di nûf Regjons e che in maniere plui o mancul direte une des cuistions su la taule e tocje ancje ancje il rapuart tra Stât e Regjons in cont des competencis su la energjie e su la gjestion de presince des struturis e des infrastruturis di produzion e di distribuzion energjetiche.

    Vie par chestis setemanis e je saltade fûr une cierte confusion sui argoments dal Referendum, che salacor al à cjapât sù une valence politiche une vore fuarte, ancje di plui di ce che al varès vût.

    Cheste valence e diven de sielte dal Guvier di jentrâ ad in plen te campagne eletorâl cun chê di promovi l’astensionisim e duncje di rindi inutil il Referendum stes.

    Cheste sielte, palesade de bande des declarazions dal President dal Consei dai ministris, a chest pont e permet di capî ancje il parcè di une altre decision cjapade sù de bande dal esecutîf, ven a dî chê di convocâ il referendum par so cont, disleât des Elezions aministrativis dai 5 di Jugn: cul risultât di dopleâ lis spesis pe organizazion dal vôt (e straçâ i bêçs de coletivitât) e cul intindiment che la consultazion e ledi strucje.

    Se a’nd jerin za avonde motivazions di sest par lâ a votâ e par votâ “Sì”, cumò a’nd è ancjemò cualchidune di plui.

    Si à di votâ “Sì” a pro de partecipazion democratiche e cuintri di chê creature mostruose, simpri plui mostruose, che si clame Partito della Nazione.

    Si à di votâ “Sì” a pro dal Friûl, di un Friûl che nol è sotan, di un Friûl che al à dignitât, di un Friûl diferent, di un Friûl che al è Friûl.

    Al è par chel che o pensìn che domenie di vedi si votâ di furlans e par furlan.

    Al è par chel che, in chest câs, o scrivìn: par furlan si vote “Sì”.

    ...................

    RispondiElimina
  4. E A PROPOSITO DELL'INVITO "PUBBLICO" RIVOLTO AGLI ELETTORI DI NON ANDARE A VOTARE, ricordiamo che:

    "nel testo unico delle leggi elettorali l'articolo 98 prevede persino il carcere per i pubblici ufficiali e assimilati che “si adoperano per indurre gli elettori all'astensione”".

    Evidentemente per qualcuno Costituzione e Democrazia, sono solo parole vuote e senza senso....

    RispondiElimina