giovedì 25 novembre 2010

Votait pai R.ESISTENCE IN DUB al Liet International 2010 !


ARLeF – Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane

VOTAIT PAI R.ESISTENCE IN DUB AL LIET INTERNATIONAL 2010 !



Si davuelzarà sabide ai 27 di Novembar a Lorient in Bretagne (France) l’edizion 2010 del Liet International, il festival european di riferiment de musiche in lenghe di minorance. Chest an la nestre regjon e sarà rapresentade dal grup R.ESISTENCE IN DUB, unic grup furlan e talian in concors.

L’event si podarà viodi in streaming sul sît    http://www.liet.nl/internationaal/  dulà che, soredut, si podarà votâ la cjançon preferide.

L’invît, alore, al è chel di viodi il festival e di votâ pai R.ESISTENCE IN DUB, sigurant lôr un puest sul podi, come che al è za sucedût tes edizions passadis a Lino Straulino e ai Carnicats.

Udin, ai 23 di Novembar dal 2010
----------

Si svolgerà sabato 27 novembre a Lortient in Bretagna (Francia) l’edizione 2010 del Lient Inernational, il festival europeo di riferimento della musica in lingua di minoranza. Quest’anno la nostra regione sarà rappresentata dal gruppo R.ESISTENCE IN DUB, unico gruppo friulano e italiano in concorso.

L’evento si potrà seguire in streaming  http://www.liet.nl/internationaal   dove, soprattutto, sarà possibile votare la canzone preferita.

L’invito, pertanto, è di seguire il festival e di votare i R.ESISTENCE IN DUB, assicurando loro un posto sul podio, come già avvenuto nelle edizioni passate a Lino Strulino e ai Carnicats.

Udine, 23 novembre 2010



Nessun commento:

Posta un commento