lunedì 26 luglio 2010

COMUNICÂT STAMPE

COMUNICÂT STAMPE

Chescj a son i apontaments che nus ufrìs Aquilee pai prins dîs di cheste setemane.
Martars ai 27 di Lui, aes 20.45, li de Basiliche di Aquilee si davuelzarà il conciert de “Orchestra Mitteleuropea” curât de Societât pe Conservazion de Basiliche di Aquilee.
Aes 21.00, li dal Lapidari Museu Archeologjic Nazionâl di Aquilee, si tignarà un dai apontaments dal festival musicâl internazionâl “Nei suoni dei luoghi” cun Eriona Nurçelli pianiste albanese e Iljard Shaba violoncelist albanês.
La manifestazion e je curade dal Comun di Aquilee in colaborazion cul Ministeri B.A.C. Sorintendence pai Bens Archeologjics dal Friûl – Vignesie Julie
Miercus ai 28 di Lui aes 21.00 in place dal Cjapitul, si davuelzarà la Rassegne internazionâl dal cine archeologjic, curade de Fondazion Aquilee.

COMUNICATO STAMPA
Ecco gli appuntamenti che ci offre Aquileia per i primi giorni di questa settimana.
Martedì 27 luglio, alle ore 20.45 presso la Basilica di Aquileia si terrà il concerto dell’“Orchestra Mitteleuropea”, curato dalla Società per la Conservazione della Basilica di Aquileia.
Alle ore 21.00, presso il Lapidario Museo Archeologico Nazionale di Aquileia, si terrà uno degli appuntamenti del festival musicale internazionale “Nei suoni dei luoghi” con Eriona Nurçelli pianista albanese e Iljard Shaba violoncellista albanese.
La manifestazione è curata dal Comune di Aquileia in collaborazione con il Ministero B.A.C. Soprintendenza per i Beni Archeologici del Friuli – Venezia Giulia.
Mercoledì 28 luglio alle ore 21.00 in piazza Capitolo, si terrà la Rassegna internazionale del cinema archeologico a cura della Fondazione Aquileia.

Nessun commento:

Posta un commento