domenica 26 novembre 2017

LENGHE FURLANE: SUNS EUROPE DAL 30 DI NOVEMBAR AL 2 DI DICEMBAR A UDIN

 
LENGHE FURLANE
 
UN APUNTAMENT
DI NO PIERDI!!


SUNS EUROPE
FESTIVAL DES LENGHIS
MINORIZADIS
 

Dal 30 novembre 2017 al 2 dicembre 2017
a Udine
Teatro Nuovo Giovanni da Udine 


Dal sito istituzionale de l'ARLeF

http://www.arlef.it/progjets/suns-europe-festival-des-arts-in-lenghe-minoritarie/suns-europe-2017

(...)


Cemût vignî a viodi la serade finâl
   
Pal concierton finâl, i biliets a son disponibii dai 21 di Novembar al public alì di Radio Onde Furlane, a La Girada e alì dal Angolo della Musica intai oraris di viertidure. Dai 24 di Novembar si ju cjate ancje alì de bilietarie dal Teatri Gnûf Giovanni da Udine. No si pues ritirâ plui di 4 biliets parom.

I nons dai partecipants pal Cine e pe Leterature

 Suns Europe però nol è dome musiche, ma ancje cine e leterature. Intal foyer dal Teatron si viodarà il curt ‘The Hunter’ (Maori) di Richard Turner, un altri curtmetraç al è chel dal regjist Egil Pedersen (Sápmi) che al à non ‘Ealli Guodda Joavkkus’, intant che la Sardegne e je rapresentade dal lavôr di Andrea Zuliani,Per Anna’. Al sarà proietât ancje ‘Int Art’ (Friûl) di Dorino Minigutti e Giorgio Cantoni, e Neka (Innu) curtmetraç di Nemnemiss McKenzie. Si clame invezit Separado (Gales) il luncmetraç di Gruff Rhys. Protagonist di une serade speciâl (il prin di Dicembar, a nûf di sere, cun jentrade libare fin che a son puescj) te sale principâl dal Teatri al sarà invezit Missus, l’ultin lavôr di Massimo Garlatti Costa (in prime regjonâl) che al conte la lote dai predis di Glesie Furlane par tignî vive la flame dal furlan. Pe leterature al è in program l’incuintri cui vincidôrs dal Premi S. Simon 2017. A son po previodûts aprofondiments tant che chel dedicât ae iniziative europeane pai dirits linguistics ‘Minority Safepack’ e Scuele Europe, là che musiciscj e artiscj di dute Europe a incuintrin i students furlans.

Di cui che al è inmaneât il Festival

 Suns Europe al è un progjet inmaneât des cooperativis Informazione Friulana (editore di Radio Onde Furlane) e Puntozero cu la poie de ARLeF (Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane), de Regjon Friûl – Vignesie Julie e de Fondazion Friuli, cu la colaborazion dal Comun di Udin, de Fondazion Teatro Nuovo Giovanni da Udine, dal Babel Film Festival e cul patrocini dal Consei de Europe. 
 
Ilustrazion Suns Europe 2017 di Marta Zanello.

 info@sunseurope.org
Pagjine Facebook

http://www.arlef.it/media/fck/DEFprogramma-553a6.pdf
  
----------

MISSUS A
 
SUNS EUROPE

 
 
missus_newsletter.jpg
 
 
Vinars 1 di Dicembar 2017
 
Teatri gnûf Giovanni da Udine aes 21.00 - (Sale Grande)
 
La storie dai ultims predis di "Glesie Furlane". La Glesie dai furlans, inte lôr bataie di ogni dì par tignî vive la lôr lenghe.
 
UN FILM DI
MASSIMO GARLATTI-COSTA
 
 
........................
 
E CA SOT  L'ARTICÛL IN LENGHE TALIANE
PUBLICÂT SUL SÎT "UDINETODAY"

http://www.udinetoday.it/eventi/suns-europe-novembre-dicembre-2017-progrmma.html

 
 

Nessun commento:

Posta un commento