mercoledì 3 ottobre 2012

"VIVA ONDE FURLANE" - FIESTE-CONCERT DI AUTOFINANZIAMENT DE RADIO AI 5 E 6 DI OTUBAR A CJASIELIS DI MORTEAN.



Per ripianare i milionari debiti di bilancio del teatro lirico Verdi  di Trieste, all’unanimità, la Regione ha trovato subito e senza alcuna fatica ben UN MILIONE DI EURO, per finanziare, con BRICIOLE, le radio che trasmettono in lingua friulana invece i fondi non ci sono mai !!!

V E R G O G N A !
 La Redazione del Blog
-------------



“VIVA ONDE FURLANE”

La fieste-conciert
di autofinanziament de radio
e je di fat in program
ai 5 e ai 6 di Otubar
alì de aree di Festintenda a Cjasielis di Mortean


“VIVA ONDE FURLANE” E TORNE E E DOPLEE:
la fieste-conciert di autofinanziament de radio e je di fat in program ai 5 e ai 6 di Otubar alì de aree di Festintenda a Cjasielis di Mortean.
La iniziative e a chê di rispuindi aes dificoltâts economichis causadis de scjarse atenzion che la aministrazion regjonâl e à pai invistiments su la lenghe furlane.
Baste pensâ che lis domandis fatis indenant inmò in Zenâr pai programs radiotelevisîfs par furlan no àn vude rispueste e i fonts pal 2012 – che a viodin penalizât il setôr plui vivarôs intal promovi e intal doprâ la lenghe proprie dal Friûl, o sei chel radiofonic – a son stâts sì metûts a belanç, ma no dâts fûr.
Par dâ la lôr poie ae radio ancje chest an a son tancj i artiscj, i grups e i djs che a àn decidût di sunâ sore nuie.
Il program al scomence vinars ai 5 di Otubar a tacâ di nûf di sere (21.00) cuant che i Playa Desnuda a dividaran il palc cui Pantan.
Sabide ai 6 di Otubar a tacâ di siet di sere (19.00) si varà i Mitili FLK in formazion origjinâl adun cul cjantautôr Lino Straulino. Ur vignaran daûr i Luna e un Quarto, Simone Piva e i Viola Velluto, Orko Trio cun Fabian Riz, Mataleao e Arbe Garbe, cence dismenteâ i musiciscj che a rivin di fûr a tacâ di Ryat, artiste judicade di buine part de stampe specializade tant che une des rivelazions dal 2012.
Par finî si balarà cu la Bandanera Afrobeat, grup multietnic vuidât dal straordenari saxofonist Guglielmo Pagnozzi. Ae musiche dal vîf dai grups si alternaran i DJ sets curâts di Soundveritè, Sister Blister, Mojra B., Abrasive, Gabriterapia, Gerovinyl, DJ Lak e Up!
“Viva Onde Furlane” e je inmaneade de associazion “Lenghis dal drâc – Amîs di Onde Furlane” cu la colaborazion dal circul “il Cantîr” di Mortean.

Gjavât fûr dal sît internet di Radio Onde Furlane
--------------

5 commenti:

  1. Dal sito internet del quotidiano IL PICCOLO di Trieste - 2 ottobre 2012

    http://ilpiccolo.gelocal.it/cronaca/2012/10/02/news/regione-si-al-milione-per-il-verdi-1.5794131

    Il Consiglio regionale ha detto sì all’emendamento con cui la Regione porta da due a tre le annualità da un milione l’una di cui non chiederà la restituzione al teatro Verdi. Il finanziamento fu erogato nel 2007 per un totale di 20 milioni. (...)

    La norma è passata con 37 sì, 5 astenuti, nessun contrario. D'accordo sul fatto che il Teatro vada salvato e che l'opera di risanamento finanziario messa in atto dal commissario sia convincente. Ma va interrotta la prassi del costante ripianamento dei bilanci (...)
    ---------------


    RispondiElimina
  2. Articolo pubblicato su il quotidiano IL QUOTIDIANO –mercoledì 3 ottobre 2012 – a firma di Marco STOLFO

    VIVA ONDE FURLANE: IL CONCERTO DI AUTOFINANZIAMENTO PER LA RADIO “LIBARE DAI FURLANS” IL 5 E 6 OTTOBRE A CJASIELIS.

    “Viva Onde Furlane” ritorna e raddoppia.

    La festa-concerto di autofinanziamento per la «radio libare dai furlans», infatti, quest'anno si fa in due: non solo sabato 6 ottobre, ma anche venerdì 5 e in entrambi i casi presso l’area Festintenda a Chiasiellis di Mortegliano.

    «L’iniziativa è nata nel 2010 per dare una risposta alle difficoltà economiche causate dalla scarsa attenzione dell’amministrazione regionale per la lingua friulana», spiega Paolo Cantarutti, il presidente di Informazione Friulana, la cooperativa editrice di Onde Furlane.

    «Passano gli anni – aggiunge – ma la situazione non accenna a migliorare, anzi: le risorse per le trasmissioni radiotelevisive in lingua friulana sono insufficienti, le domande di contributo presentate a gennaio sono ancora senza risposta e l'unico dato certo è che, al momento della loro erogazione, la distribuzione dei pochi fondi stanziati penalizzerà il settore più attivo nella promozione e nell’uso della lingua friulana, cioè quello radiofonico».

    “Viva Onde Furlane” è altresì un'occasione per vedere dal vivo diversi artisti interessanti e un'opportunità di incontro diretto tra quanti lavorano e collaborano con l'emittente e il numeroso pubblico che la segue o che è interessato ai suoi progetti.

    La radio non è solo una voce libera e indipendente, ma è anche uno dei soggetti più attivi nella promozione della lingua friulana, in particolare tra i giovani, e nella valorizzazione delle produzioni musicali del territorio.

    Lo conferma il programma della manifestazione:

    venerdì sera (dalle 21) sfida on stage tra Playa Desnuda e Pantan;

    sabato 6 (con inizio alle 19) tante "cose buone" dal Friuli e dal Mondo, a partire dalla reunion dei Mitili FLK sino alla performance della dj statunitense Ryat.

    Per saperne di più: www.ondefurlane.eu

    Marco Stolfo

    RispondiElimina
  3. Dal sito internet del quotidiano “IL MESSAGGERO VENETO – Ud – 3 ottobre 2012

    http://messaggeroveneto.gelocal.it/cronaca/2012/10/03/news/viva-onde-furlane-la-festa-torna-e-raddoppia-1.5797452

    “Viva Onde Furlane”, la festa torna e raddoppia

    Due giorni con l’emittente in marilenghe:
    venerdí a Chiasiellis aprono i Playa Desnuda

    Dopo il successo delle prime due edizioni, Viva Onde Furlane ritorna e raddoppia.

    La festa-concerto di autofinanziamento per la storica emittente in marilenghe prevede infatti due appuntamento in programma venerdì e sabato ottobre all’area Festintenda a Chiasiellis di Mortegliano.

    L’iniziativa intende dare una risposta alle difficoltà economiche causate dalla scarsa attenzione dedicata dall’amministrazione regionale agli investimenti per la lingua friulana.

    Basti pensare non solo che le risorse destinate alle trasmissioni rimangono largamente insufficienti, ma anche che le domande presentate in gennaio rimangono senza risposta e i fondi per il 2012 – che hanno visto un’ulteriore penalizzazione del settore più attivo nella promozione e nell’uso del friulano, ossia quello radiofonico – sono stati stanziati, ma non erogati.

    Viva Onde Furlane non vuole però solo contribuire al finanziamento della radio libare dai furlans, ma si propone altresì di essere anche un’occasione di incontro tra quanti lavorano e collaborano con l’emittente e il numeroso pubblico che la segue.

    Il programma della festa si aprirà venerdì alle 21, quando la popolarissima party band Playa Desnuda dividerà il palco con i Pantan, paladini del rock par furlan come testimonia il recente disco Kistalè.

    Sabato, a partire dall 19, storica reunion dei Mitili FLK, in formazione originale: con il cantautore carnico Lino Straulino, eseguiranno brani che rappresentarono la genesi della Gnove Musiche Furlane.

    A seguire una no stop con le bands friulane Luna e un Quarto, Simone Piva & i Viola Velluto, Orko Trio con Fabian Riz, Mataleao e Arbe Garbe.

    Non mancheranno anche alcuni ospiti da fuori: il live set di Ryat, artista di Los Angeles che mescola elettronica d'avanguardia ed evocative melodie vocali.

    E un finale tutto da ballare con la Bandanera Afrobeat: gruppo multietnico capitanato dallo straordinario sassofonista Guglielmo Pagnozzi, uno dei migliori interpreti europei di afro-beat sulla scia del mitico Fela Kuti.

    Alla musica live si alterneranno i dj set curati dai protagonisti di Radio Onde: Soundverité, Sister Blister, Mojra B., Abrasive, Gabriterapia, Gerovinyl, dj Lak e Up!.

    ---------------

    RispondiElimina
  4. Dal Blog del Comitât 482

    http://com482.blogspot.it/2012/10/viva-onde-furlane-ai-5-e-6-di-otubar.html

    Un dai struments par promovi une lenghe al è chel di doprâle intai mieçs di comunicazion, massime se cheste lenghe si cjate intune condizion di minorizazion tant che il furlan.

    In Friûl la presince de lenghe intai mieçs di comunicazion e je une vore limitade.

    Intal cjamp de radiofonie la ecezion principâl e je rapresentade di Radio Onde Furlane che inte sô programazion cuotidiane e ufrìs une presince dal furlan che e je tor dal 70%.

    Chest al vûl dî che cui che al impie la radio e al va su lis frecuencis di Onde Furlane al pues scoltâ ogni dì, par dut l'an, programs di informazion, di culture, musicâi e di intrateniment par furlan. E dut chest al va indenant di passe 30 agns.

    Une presince cussì massive de lenghe furlane intai mieçs di comunicazion no à pareli. Un imprest dal gjenar al à vût e al à une funzion primarie pe promozion de nestre lenghe, e al è - cemût che tancj di lôr a àn ricognossût - un servizi public.

    Chel istès la aministrazion regjonâl e fâs fature a ricognossi a chest servizi un contribût economic.

    Baste pensâ che, pai programs radiofonics par furlan, la Regjon e à metût a disposizion pal 2012 mancul di 40 mil euros... Pecjât che, di là de scjarsetât di cheste cifre (di dividi tra lis diviersis radios che, pôc o tant, a trasmetin ancje par furlan), lis risorsis a sedin restadis là che a jerin, ven a dî in Regjon.

    Cun di fat, si è zaromai in Otubar ma lis domandis fatis indenant inmò in Zenâr pai programs radiotelevisîfs par furlan no àn vude ancjemò rispueste.

    Al è ancje par chest che ai 5 e ai 6 di Otubar, alì de aree Festindenda di Cjasielis di Moretan, si davuelzarà une gnove edizion di Viva Onde Furlane, manifestazion di autofinanziament metude adun des associazions "Lenghis dal Drâc" e "Il Cantîr" par judâ la emitente furlane.

    Fâ un salt alì al vûl duncje dî contribuî a mantignî vive cheste esperience uniche.

    Achì o podês cjatâ plui in detai il program des dôs seradis.

    4 di Otubar 2012

    RispondiElimina
  5. Dal BLOG di SANDRI CARROZZO

    http://sandricarrozzo.blogspot.it/2012/10/vive-onde-furlane.html

    VIVE ONDE FURLANE

    Ce vuelial dî RADIO ONDE FURLANE?

    Al vûl dî une radio che e da vôs a un Friûl libar e diferent, dulà che la identitât e je la clâf par vierzisi a chei altris, un Friûl che al è pront a dâ bon acet e a lâ indevant insiemi cui gnûfs furlans che a vegnin di ducj i paîs dal mont, soredut di chei plui puars; un Friûl che no si plee aes formis vecjis e gnovis di imperialisim e di colonizazion, che a vuelin gjavâ il massim profit de distruzion de societât e dal ambient.

    Chest al è il Friûl che di passe 30 agns al cjate la sô vôs a Radio Onde Furlane.

    Alore lâ vinars e sabide a Cjasielis nol vûl dî dome lâ a un conciert, al vûl dî tignî vive la vôs di un Friûl diferent.

    ------------

    RispondiElimina