sabato 28 aprile 2012

ANCJE CHEST AN AL TORNE "PREMI FRIÛL" !




PREMI FRIÛL


LA Farie CREATIVe
DE musiche Furlane
 
cONCORS  INMANEÂT di
RADIO ONDE FURLANE!

Al è za in rêt il bant 2012 par cjançons e jingles radiofonics par furlan, cun di plui al è pront par saltâ fûr il cd di Ulisse e i Ciclopi, i zovins vincidôrs dal an passât

Al è jessût ta chestis zornadis il bant par partecipâ al Premi Friûl che, aromai di trente agns incà, al è la farie creative des novitâts musicâls par furlan.

Il concors inmaneât di Radio Onde Furlane si insuaze tes azions promovudis dal progjet SUNS de ARLeF (Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane) e al va dilunc a pontâ sui grups zovins e su la sperimentazion intai gjenars musicâi plui atuâi, cu la convinzion che lenghe furlane e vedi di confrontâsi cence pôre cu la modernitât, di là di cierts stereotips che le volaressin peade a di un mont contadin che nol esist plui.

Par partecipâ ae edizion dal 2012, i grups e/o i singui musiciscj a àn di mandâ dentri dai 15 di Jugn une cjançon compagnade dal so test (par furlan o intune altre lenghe minorizade dal Friûl).

Framieç dal materiâl rivât a saran sielzûts tra i 3 e i 6 artiscj che a sunaran intant de finâl che e previôt une esibizion dal vîf di 15/20 minûts e che si tignarà ai 28 di Lui alì dal Parc dal Cormôr (Udin) inte suaze dal Homepage Festival.

Come par solit, cui che al vinç il Premi Friûl al varà la pussibilitât di publicâ une sô produzion discografiche pe etichete Musiche Furlane Fuarte.

Dentri dal Premi Friûl però ancje chest an no podeve mancjâ une novitât.

Cun di fat, dongje de sezion musiche si ‘nd à ancje une pai jingles radiofonics.  Cui che al vûl al pues partecipâ e creâ jingles gnûfs (di no plui di 30 seconts) pe “Radio libare dai furlans”. Ta chest câs la idee miôr e sarà premiade cuntun  iPad, simpri ai 28 di Lui alì dal Parc dal Cormôr, intant de finâl.

Altris informazions su lis dôs sezions si cjatin sul sît http://www.ondefurlane.eu/ là che si pues lei il bant e discjariâ la schede par partecipâ al concors.

Cun di plui al è pront par saltâ fûr il cd di Ulisse e i Ciclopi, il grup rivelazion che al à vinçût la edizion passade dal Premi Friûl. I doi fantats (ghitare / batarie) di Mortean a àn produsût un cd di rock esplosîf che al supe tant dal blues des origjins che dal punk plui rumorôs, passant par scjassadis adrenalinichis e slambradis psichedelichis.
Ancjemò une conferme, duncje, de funzion di scuvierte, produzion e promozion che il Premi Friûl al à vût e al à intal panorame musicâl furlan e plui in gjenerâl de culture furlane dal dì di vuê. Dai Mitli FLK a Lino Straulino, dai Arbe Garbe a DJ Tubet, juste par fâ cualchi non, ducj o cuasi a àn tacât dal Premi Friûl e di Radio Onde Furlane.

Par info telefonâ al 0432 530614 o scrivi a premifriul@ondefurlane.eu



Nessun commento:

Posta un commento